Az Ableton főhadiszállásán

2011.04.13. 19:04 Simon Iddol

az elmúlt két napban egy Ableton workshop vendége voltam Berlinben
nagyon inspiráló látogatás volt
jó volt találkozni az Ableton capattal és látni hogy hol és hogyan dolgoznak
ezt a képet a recepciójukon lőttem
egy darab elektronikus zene történelem
biztos vagyok benne hogy sokunknak ez az első alkalom
amikor 1.0-ás Ableton Live-ot lát

nekem is, mert én pld a 4.0-ával kezdtem
és ti? kinek melyik Ableton verzió volt az első?

Szólj hozzá!

Címkék: ableton zsongás

A bejegyzés trackback címe:

https://apc.blog.hu/api/trackback/id/tr982823842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása