Gogol Bordello és a geobanning

2010.07.29. 12:32 Simon Iddol

magát a dalt már mutattuk korábban
de most már van videó is, gondoltuk azt is megosztjuk veletek
és itt kezdődtek a gondok

íme a sztori
a múlt héten kaptuk meg Gogol Bordello promó emailjét az új videóról
azonnal ki is akartam tenni, de a premier geobannolva volt a Vevo-n
azaz csak az USA-ból lehetett megnézni

gondoltam ez nem olyan nagy gond
egy premiernél, exkluzívnál ennyi még belefér
aztán most gondoltam kiteszem a MySpace-es verziót
ami elméletileg ugye mindenkinek szól
ám ez is geobannolt, nekem pld nem megy Magyarországon
de más Európai országokban sem

ez a hozzáállás nagyon fura egy szabadságharcos gipsy punk zenekartól
mi a magunk részéről nem keresünk és nem teszünk ki újabb linkeket
a geobannolás sosem volt okos dolog, de döbbenetesen buta húzás 2010-ben
azok akik ezt csinálják megérdemlik hogy ne promózzuk a cuccukat

2 komment

Címkék: video gogol bordello még legális

A bejegyzés trackback címe:

https://apc.blog.hu/api/trackback/id/tr932184646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbi2k 2010.07.29. 17:46:08

nem értettem sose ennek az értelmét, főleg egy zenekarnál...

Simon Iddol · http://apc.blog.hu 2010.07.30. 00:09:08

@norbi2k: kb 20 éve még lehetett értelme, de ma...

az ilyen arrogáns és felesleges ostobaságokkal végzi ki magát a 'zeneipar' de ha ennyit tudnak nem is kár érte

a posztban nem akartam már tovább untatni senkit ezzel, de 1-2 naponta van ilyen sztori: promó email - kérés hogy posztoljuk - geobannolt videó, sőt van amikor van olyan SoundCloud player amiben le van tiltva az embed funkció!!!

ehhhhhhhhhhh :(
süti beállítások módosítása