Újra együtt Skye és a Morcheeba

2010.06.02. 10:49 Simon Iddol

az Even Though az első single a Morcheeba új albumáról
a Blood Like Lemonade június 7.-én jelenik meg
2003 óta ez az első Morcheeba album amin újra Skye énekel
a videót Ian Emma Bonhote rendezte

8 komment

Címkék: video morcheeba még legális ian emma bonhote

A bejegyzés trackback címe:

https://apc.blog.hu/api/trackback/id/tr982050240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horst_Tappert 2010.06.02. 12:12:51

...a Skye nélküli formáció nekem sem jött be...
helyettesíthetetlen ;)

Palmer Eldritch 2010.06.02. 12:15:08

Ezek szerint ezt nem csak én láttam így :)

Simon Iddol · http://apc.blog.hu 2010.06.02. 12:28:31

szerintem enm volt rossz az előző album sem, csak más
de a Morcheeba Skye--al az igazi ez tény

eviblyy 2010.06.02. 12:34:42

Mindenhol elmondom, itt is, hogy legyen más vélemény :-). A Dive Deep a Morcheeba legjobb albumainak egyike, nekem kifejezetten üdítő volt a hangok sokszínűsége, az meg egyértelmű, hogy a srácok nem felejtettek el zenét szerezni, hangszerelni csak azért, mert Skye máshol folytatta. (Mellesleg az ő szólólemeze igen jellegtelen lett.)

Nyilván nehéz ettől a női hangtól őket elvonatkoztatni, de Skye hiánya szerintem kifejezetten jót tett nekik. Pont ezért félek, hogy nem lesz izgalmas, érdekes az új lemez, mert ez a sokszínűség elveszik. Ezt az érzést ez a single is csak erősíti...

(Még valami: 7-én, pont nélkül, tanuljuk már meg végre ezt helyesen leírni.)

fuszujka 2010.06.02. 12:47:47

Hát igen, a Morcheeba nem volt az igazi Skye nélkül és Skye önálló albuma meg nem lett ütős, kevés volt hozzá csak a hangja.
A kettő valahogy csak együtt működőképes.

Hajas Balázs 2010.06.02. 13:15:10

Nekem még volt szerencsém őket 2001-ben látni New Yorkban. Skye az igazi, az biztos. Viszont ez az új dal meglehetősen haloványra sikeredett. Talán majd a többi...
süti beállítások módosítása