DJkedés két iPad-al

2010.04.24. 13:45 Simon Iddol

ez a videó inkább érdekes, mint világmegváltó
Rana Sobhany bemutatója jópofa játék, nem profi DJ alkalmazás
én biztos nem cserélném le az Ableton/Stanton cuccomat iPadokra
de a dolog jó játék, vagy aranyos kísérlet vagy érdekes időtöltés
szerintetek?

5 komment

Címkék: video ipad kutyuk bigyok kellekek rana sobhany

A bejegyzés trackback címe:

https://apc.blog.hu/api/trackback/id/tr501947880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.04.24. 19:22:51

A YouTube-on már nem 10 perces a limit??

Szűtté mamá? Szűjjé! 2010.04.24. 19:37:11

Én sem cserélem le a Technics-eket és a szép fekete korongokat. Sajnos nekem ez már nagyon távol áll a dj-zéstől. Persze ki tudja, hol a hátár... és mi a definíció.

peppino 2010.04.24. 20:41:37

@sagia77:

Ebben van valami, bár sok helyet foglal a két 1210 mégis marad. Én azt hiszem, érdemes a két technológiát keverni és esetleg becsempészni egy kis digitális technikát a vinylek közé. Én is használok Kaosspadot meg Kaossilatort, de azok picikék.
Sajnos ezeket nem szabad alábecsülni, mert legalább olyan jók mint egy vinyl. Na jó ez nem igaz. Csak az a kár, hogy erre a zenére minden technika kidobott pénz... :-)

_UnderCover_ 2010.04.25. 08:53:35

A posztíró tanuljon meg magyarul írni.
Alany-állítmány-tárgy. írásjelek.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.04.25. 09:55:03

Kreatív a csaj, jól elvan ezzel a Looptastickel. Engem zavar ott a PC, most akkor iPad vagy nem? :) Lehet, hogy nem profi a csaj, de az ilyen arcok azok, akiknek odaadsz 1db DAW-t és egy VST-t, meg monjduk egy sample CD-t, és jobbat csinál belőle, mint te.

Én is Abletonozok pár éve, előtte több mint 10 évig használtam Cubaset, és az a béna figura vagyok, aki inkább szerez még 15 cuccot, és hozzáteszi azoknak az 5%-át a zenéjéhez. Az igazán jók meg 1 holmiból khoznak 75%-ot, ez egy ilyen fazon. Helyes. DJ Anya :))
süti beállítások módosítása