Hangérzékeny papír

2009.09.19. 11:27 Simon Iddol

a Sound/Paper Loup Thévenin papírhajtogatásos stop-motion animációja

Loup elárulta, hogy hogyan készítette a videó: - minden képkockához új lapot használtam, több száz papírlapot vágtam, hajtogattam és illesztettem össze és az egészet egy webkamerával vettem fel. a hangnak a saját hangomat használtam. ez csak egy kísérlet volt, e azt hiszem fogom még fejleszteni ezt a projectet -

Szólj hozzá!

Címkék: video animáció papír stop motion zsongás

A bejegyzés trackback címe:

https://apc.blog.hu/api/trackback/id/tr881392386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása