Próbáld ki a teljes Ableton Live 8-at!

2009.05.27. 23:54 Simon Iddol

sokszor sokan kérdezik tőlem, hogy hogyan kell mashupokat csinálni
hogy melyik szoftver a legjobb
vagy hogy miként is kezdjenek hozzá az egészhez
a válaszom mindig ugyanez
Ableton Live

lehet, hogy reklámízűnek tűnik, de nem baj
aki ismeri a dolgaimat az tudja, hogy
soha nem csináltam titkot az Ableton iránti vonzalmamból
amikor elhatároztam hogy megpróbálok mashupokat csinálni
fogalmam sem volt, hogy mivel is kellene kezdeni
begyűjtöttem az infókat a netről és két szoftver maradt fenn a rostán
az Acid és a Live
az elsővel nem tudtam megbarátkozni, nekem nagyon nem jött be
a Live-ról nem tudtam sokat, csak annyit hogy a Coldcut is ezt használja
kipróbáltam és azóta is ezzel dolgozok
nagyon kevés célfeladat kivételével szinte mindent Live-ban csinálok
mashupokat, remixeket, mixeket, mixtape-eket és élőben is ezzel DJzem

mindez úgy jön ide az APCre, hogy a világ az Ableton Live 8-tól hangos
pláne most, hogy napokon belül megjelenik az AKAI APC40 midi kontroller is
ha szeretnéd magad és/vagy a Live 8-at kipróbálni
most itt a remek alkalom
mert a korábbi gyakorlattal ellentétben a Live 8 demója teljes szoftver
14 napig működik
ennyi idő alatt pedig bőven kiderül, hogy érdemes-e megvenned a teljes verziót
ha digitális zenélésen töröd a fejed és ha engem kérdezel
akkor a válasz csak igen lehet

jön a hosszú hétvége, pont itt a remek alkalom a tesztelésre ;)
 

Szólj hozzá!

Címkék: kutyuk bigyok kellekek ableton live

A bejegyzés trackback címe:

https://apc.blog.hu/api/trackback/id/tr911147990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása