Világpremier >> Josephine feat. Copycat

2011.04.05. 01:51 molyember

Josephine ft. Copycat – The Darkest Side of Me [mp3]

ez volna Cat barátunk és a hollywoodi Josephine közös dala
hogy hogyan született, Copycat így foglalta össze::
- Josephine-nel az Official.FM-en futottunk össze. Rendszeresen szoktam nézegetni, hogy kik követnek. Josephine több dalát is meghallgattam, és azt gondoltam, igazán jók. Nagyon tetszett a hangja, tudtam, milyen jól passzolnának az én electro zenéimhez. Így kapcsolatba léptem vele, és felvetettem, mi lenne, ha csinálnánk valamit közösen, amire azt találta mondani, hogy a én zenéim azt az utat képviselik, ami felé épp a sajátját terelgeti. -

ezt a dalt még hallani fogjátok
jól jegyezzétek meg

1 komment

Címkék: mp3 video copycat még legális josephine

A bejegyzés trackback címe:

https://apc.blog.hu/api/trackback/id/tr802800745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zombizolika 2011.04.05. 11:41:20

Daft Punk - Tron Soundtrack a basszusfutam.Lehet hogy sikeresek, de hogy nem eredetiek, az biztos.Persze nem tudom, mit számít ez manapság...
süti beállítások módosítása