Chico Mann az új APC kedvenc a Ya Yo Sé az aktuális Analog Drift: Muy Esniquihis albumáról való őrült digitális latin szintifunk megszórva egy kis afro adalékkal meg kell venni az egész albumot mert KÖTELEZŐ DARAB
amíg élesítitek a bankkártyákat, addig itt ez a hasznos döntéssegítő eszköz
Eve Massacre - Happy Up Here Rolling M.I.A.'s Dices (just for kicks mix) [mp3] Fagget Fairys - Roll The Dice Röyksopp - Happy Up Here (Boys Noize rmx) Jaguar Love - My Organ Sounds Like _____ Rustie - Just For Kicks M.I.A. - Hombre
szuperkúl hozzávalók, atom sound kaptunk egy új Eve Massacre mashupot
természetesen a színes lebegő, repülő dobozokkal együtt ígérem még fellépéseken is használnám ;) Jordan Clarke és csapata minden kockát kézzel festett, majd szkennelt be az eredmény pedig ez az elragadó 3D animáció lett
Coco Sumner apukája nem más, mint Sting ez lehetne akár rossz ómen is, de nem az nyilván tud segíteni Apu itt-ott, de Coco nem tűnik elveszett lánynak ez itt az új I Blame Coco videó, örökös kedvencünk, Robyn közreműködésével a Caesar január 24-én jelenik meg Miike Snow és Diplo remixeivel 2010 Coco éve lesz
ez a remix már hosssssssszú hetekkel ezelőtt megjelent és mi nem posztoltuk
szégyelljük magunkat
ráadásul, az előző Amanda Blank és Yuksek kollab nagy APC kedvenc volt
szóval dupla adag fejmosást adunk magunknak
2009 végén nem csak az év, hanem az évtized legfontosabb eseményeit és dalait is számba veszi a zenei élet. A Guardian újságírója, Dorian Lynskey is így tett, és azt állítja, hogy az évtized legfontosabb dala egy mashup, ami soha nem nem jelent meg hivatalosan, de mégis befolyásolta az egész évtizedet.
Ez a dal pedig Freelance Hellraiser klasszikusa a Stroke of Geni-us. Mélységesen egyetértünk.
Hívhatják akárhogy: bootleg, bastard pop, cut and paste music, mashup, unofficial remix - az biztos, hogy a csináldmagad remixkultúra alapjaiban forgatta fel a zenei életet, változtatta meg a zenekészítési, terjesztési és zenehallgatási szokásokat. Az egyetlen stílus, vagy inkább hozzáállás (hiszen pont a mashupok esetében nem beszélhetünk egységes stílusról), ami teljes mértékben kihasználja, sőt: alakítja a digitális korszak lehetőségeit. Freelance Hellraiser mashupja pedig a korszak egyik legfényesebb gyémántja, rengeteg mai producert inspirált és indított el, és még ma is friss, energiával teli, megtölti a táncparketteket.
Ahogy a Guardian cikke is mondja: "Visszatekintve úgy tűnik, hogy a digitális zene volt a dzsinn a palackban, és most, hogy kiszabadult, senki nem tudja már visszakergetni."