APC Szülinap Hét - A MI AJÁNDÉKAINK: Party Ben, Phil RetroSpector

2009.08.06. 09:25 Simon Iddol

két újabb EXKLUZÍV szülinapi őrület két újabb APC kedvenctől
két remek barátunk a színpadon, Party Ben és Phil RetroSpector

Party Ben - Egy Ket Skank [mp3] DURVA, TRÁGÁR SZÖVEG!!!!
Fatboy Slim - Rockafella Skank (Urban Takeover remix)
Belga - Egy, ket há

Party Ben azt mondja, hogy: - Miután meghívtak a soproni VOLT Fesztiválra, tök jó volt, hogy az APC segített promótálni a bulikat és hogy segítettek még két fellépést intézni Budapesten. Az első félmagyar mashupom, mondjuk úgy, vegyes fogadtatást kapott itt az APC-n, remélem ez jobban tetszik majd. Szerettem volna valamit csinálni a magyar hip-hop komédia osztag, a Belga valamelyik dalával, mivel ők is játszottak a VOLTon és arra gondoltam hogy az "Egy két há" remekül illik majd valami ugrálós D&B alapra. Mivel csak az Urban Takeover féle "Rockafella Skank" mix volt a laptopomon, miközben a hotelszobámban dolgoztam a mashupon, így ezt használtam. Azért ez egy kicsit irónikus, mert több mint 4 polcnyi drum 'n' bass vinylem van otthon, de nem igazán játszottam őket évek óta. Két fontos tanulsága van ennek a mashupnak számomra 1) nem tudtam, hogy ez így van, de kiderült, hogy a magyar bulikban még mindig nagyon népszerű a breakbeat és a drum 'n' bass 2) nem tudtam, hogy a Belga szöveg ennyire durva, de amikor játszottam Magyarországon ezt a mashupot mindenki imádta és az emberek hangosan énekelték a sorokat. Szóval kedves APC, boldog szülinapot, és mivel nem szeretnék egy szülinapi blowjob-ot adni, így ez a mash az én ajándékom. -

Phil RetroSpector - Blue ur Chance [mp3]
Panic Girl VS Morcheeba VS Billy Idol

Phil RetroSpector azt mondja, hogy: - Azonnal tudtam, hogy az APC második szülinapjára a saját electrotündérünk, Panic Girl Take a Chance című dalával szeretnék valamit csinálni. Azonnal bennragadt a fülemben amikor először hallottam és arra gondoltam, hogy ez épp olyan mint, ha Alison Shaw a Cranes-ből játszana egy spagetti western témát. Panic Girl kedvesen beleegyezett, hogy szétszabdaljam a dalát, az alapot még megszórtam egy kis Morcheeba és Billy Idol csillagporral. Ez lett a Blue ur Chance… SI, gratula a második APC szülinaphoz kimosabi! -

Szólj hozzá!

Címkék: mp3 mashup billy idol belga fatboy slim morcheeba még illegális party ben phil retrospector our present panic girl

A bejegyzés trackback címe:

https://apc.blog.hu/api/trackback/id/tr251291848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása