Lady Depeche Mode

2011.04.26. 20:02 molyember

lobsterdust – Policy of Dance [mp3]
Lady Gaga – Just Dance
Depeche Mode – Policy of Truth

ez a mashup valahogy más mint a többi
füleljetek rendesen
ez az úgynevezett tökéletes!

155 komment

Címkék: mp3 mashup depeche mode lady gaga még illegális lobsterdust

A bejegyzés trackback címe:

https://apc.blog.hu/api/trackback/id/tr582857550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagszemű Juhász 2011.04.27. 15:05:32

Gaga úgy tudom magának írja a számokat (meg néha másoknak is), tehát nem Britney Spears kategória. Az, hogy tetszik vagy sem az ízlés dolga. Egy biztos: Gaga többet tett a zenéért mint a jó öreg Andy, aki 30 év alatt nem tanult meg egy kurva hangszeren sem játszani, és abból él (nem rosszul) hogy Martin gyerekkori spanja. Martin viszont szerintem a zenetörténelem egyik legmeghatározóbb személye.

strangelove30 2011.04.27. 15:08:04

@Dorsz:

Nekem "csak" 1 diplomám van,de tapasztalatom annál több bizonyos dolgokban.
Tanultam énekelni...sajna a hangszer kimaradt.. De a gyerekem önnmagától kényszer ráhatás nélkül szájharmónikázik,autodidakta módon sajátítja el. S erre büszke vagyok és jól tudom kifinomúlt zenei érzéke van,jó hallása és soha a büdös életbe nem rajongna ilyen zenékért. 10éves és nagyon jól szelektál!
Amúgy kérdés! mit értesz idézem: "gyökérmódnak" diplomás létedre??

strangelove30 2011.04.27. 15:09:55

@Win Elen:
nem! ez jó poén és hülye aki besértődik rajta!!

Dorsz 2011.04.27. 15:12:35

@strangelove30: HA ez igaz (de nem az, de most tételezzük fel, hogy igen): Ebből is látszik, hogy Gaga és menedzsmentje milyen jó üzleti érzékkel bír, a dm meg sajnos lúzer.

walter77 2011.04.27. 15:14:58

@cronin:

" Madonnához képest sehol sincs Gaga vita" - szerintem ez nem vita kérdése, hanem tény.
Majd 20 év múlva össze lehet hasonlítani őket. Most nem.

@strangelove30:
...és Madonna mellett még Bowie-t, és Kate Bush-t és Cindy Laupert...

@denever333333:

Abból az alapállásból, hogy valaki zenész szemmel néz egy dalt tulajdonképpen logikus, ha rühelli a mash-up-ot. Szóval ezt el tudom fogadni...

Win Elen 2011.04.27. 15:18:32

Külön szívmelengető érzés, amikor önjelölt szakértők - vagy akár nem önjelöltek - könnyed csuklómozdulattal rántják elő farzsebükből a bölcsek kövét, és vágják szemünkbe mi értékes, mi nem, mi jó és mi nem. Igen tudom, hogy az élet egy szakaszában az ember megpróbál mindent univerzálisan leképezni, de aztán jön a szubjektív és objektív viszonyulások helyének és idejének felismerése. Ennek megléte nélkül a vita zsigeri fröcsögés. Rá kellene jönni, hogy nincs egy egyezményes mérce, ami mellé oda lehet igazítani egy egy alkotást és leolvasni a sraffokról, hogy ez szar az nem szar. Illetve létrehozhatunk ilyet, de ahhoz fel kell állítani mindig egy inerciarendszert - amit persze mindig tovább lehet bontogatni, mind a rendszert, mind az ebből eredő "mérést", ez például egy jó beszélgetés is alapja is lehet(ne). De azért, hogy ez élvezetes is maradjon, be kellene tartani a vita formai követelményeit, pl. nem személyeskedünk, más ízlésbeli eltéréseiből fakadó meggyőződését nem kívánjuk kétségbe vonni, még akkor sem ha ettől valóban a miénket jobbnak érezzük, hiszen nincs ilyen... de lehet rossz helyen kopogtatok.

strangelove30 2011.04.27. 15:19:32

@Dorsz:
mit értesz HA ez igaz alatt??

Dorsz 2011.04.27. 15:22:51

@strangelove30: Az sem okosabb/tapasztaltabb, aki olyanon besír, hogy tetvesmód, gyökérmód, de felőlem lehet gyöpösmód is, ha már Gaga lehet Gyagya.
De tudod mit? Betmen emlegesse a te kedves rokonságod, én nem vagyok vele olyan viszonyban, hogy az ilyesmit poénnak veszem, egymás közt meg úgy beszéltek, ahogy akartok.

Win Elen 2011.04.27. 15:24:25

@strangelove30: Biztosan jó kommentre reagáltál? Az indulatból személyeskedő stílus az nekem sehogyan sem a humor kalapba tartozó jelenség. Amennyiben mégis, akkor fent írt véleményedből kiindulva pont a @Dorsz által írt "tetvesmód" is hasonlóan vicces számodra?

strangelove30 2011.04.27. 15:30:05

@Dorsz:
Bocsi,de nem sírtam be semmin!
gagát nem neveztem Gyagyának!
az hogy gyökérmód,vagy gyepesmód vagy akármi...kb 14 voltam mikor ilyen szavakkal illettek engem ás barátaim...
azt mondtam a több diploma nem jogosít senkit a gyomorforgató fikázásra,főleg ha valamilyen zenei műfajt nem ismer!
az hogy Betmen emlegeti e a rokonságom,fogalmam sincs!
de én az ilyenen besértődni nem tudnék! Találd föl magad és vágj vissza poénnal! nem hiszem hogy bántásnak szánta a szavait,mondatait!

strangelove30 2011.04.27. 15:32:19

@Win Elen:

nem akadok ki rajta! mondom kb 14 éves voltam mikor így volt divat nevezni a modesokat!!
már felnőttem és igazából csak röhögök rajta,hogy Jé erre valaki még képes és emlékszik ilyen szavakra??!!!

Win Elen 2011.04.27. 15:38:44

@strangelove30: Okok, értelek... bár egyáltalán nem azon a fonálon helyezkedik el e hozzászólásod, amin eredetileg elindultam, és amihez hozzászóltál. Ami említve volt: alpári, humor. Amik nem voltak említve: ki mit csinált X éves korában, és ki min sértődik meg (akad ki)... ezek valami más gombolyagon foglalnak helyet nem az én textilgolyómon :) De hogy ne kanyarodjunk nagyon el, eleve denver33333-nak címeztem az eredeti kérdésemet.

walter77 2011.04.27. 15:40:14

@Win Elen:
Neked ebben a "Külön szívmelengető érzés, amikor... " kommetedben igazad van teljesen.

Én a magam részéről általában minden esetben vitába keveredek akkor, amikor Lady Gaga szóba kerül, nyilván mert én nem szeretem. De ezt nem zsigerileg teszem (illetve asszem zsigerileg sem csípem, de ebben nem vagyok teljesen biztos), hanem mert azt gondolom, hogy nem olyan a jelentősége, mint amilyenek beállítják.

Lehet, hogy ő farkasbőrbe bújtatott bárány, aki a közizlésnek megfelelő komersz pop álarca mögött valójában zenetörténeti műveket hoz létre, de ezt én egyelőre nem hiszem el. Bár tény, hogy ha némely számát áthangszerelik, akkor egész jó, de ez gyakorlatilag bármely dalra érvényes lehet. (Najó, a Big in Japan, sosem lesz jó szám iagzán... szerintem)
Tény, hogy "nincs egy egyezményes mérce" de számomra Gaga jelenség éppen amiatt kritikus, mert ikonikusnak állítják be, miközben az ikonná váláshoz nem elég az ügyes menedzsment és a vicces jelmez, merthogy ez nem egy instant állapot, hanem egy folyamat.

denever333333 2011.04.27. 15:42:26

Win Elen: Hogy alpári vagy ( én is az voltam csak én nem poénból) írtam én
Az az baj, hogy kevered a szezont a fazonnal nem ízlés kérdés hanem értelmes dolog kérdés s walter77 az aki ráérzett a dolgokra. Zenészként nem tetszik, hogy összemocskolnak számokat!!!!
Ami a személyeskedést illeti. 26 éve vagyok DM rajongó ( mellette még számtalan stílust (blues, rock, és némi metál és némi pop) szeretek, végigjártam fél Európát koncertileg végig követte az életem számomra a DM szidása, olyan mintha a felmenőimet bántanák mondom nem csak zene bár úgy kezdődött, de szervezője is voltam vagyok dm-es buliknak. Tehát elég mélyen érint.
De nem érzem elvakultnak magam s az igazi szerzeményeket és zenéket szerzőstül tisztelem!

Dorsz 2011.04.27. 15:42:33

@strangelove30: Értem, tehát ez alapján a Depeche Mode = Depeche Mode-os.
*facepalm*

strangelove30 2011.04.27. 15:45:04

@Win Elen:
mi is volt az eredeti kérdés???
s akkor miért engem kérdezel mért nem az ő véleményére vagy kiváncsi?
én nem tartottam alpárinak,sem bántónak!
ennél sokkal durvább dologgal lehet kihozni a sodromból amire azt mondanám,vért kíván!
olvasd végig a kommenteket,jókat fogsz vigyorogni!
legalább is én így vélem,nekem így jön le!

strangelove30 2011.04.27. 15:49:05

@Dorsz: nem!
nem kötelező szeretni ezt a műfajt!
de nekem sem kötelező Gagát szeretni!

a DM nekem örök marad,és sajna Gaga hamarosan elmúlik.

denever333333 2011.04.27. 15:55:13

@strangelove30: én szándékosan voltam bunkó ahogy ő is ha ő nem tiszteli más érzéseit!
Dorsz: Tudod mit hagyjuk békén a szüleid (bár az, hogy nem tanítottak meg tiszteletre az nem a Depeche Mode hibája) ha meg most azt mondanám nem beeeeebeeee te vagy a tetves akkor meg lemennék a te 10 éves szintedre. Egyszerűen egy hp vagy és kész!

Dorsz 2011.04.27. 15:57:15

@strangelove30: Így van!
(Igaz, hogy nem erről van szó, de ez a kis commentfolyam is nagyon szép mashup lett, úgyhogy sebaj, abszolút nem tértünk el az eredeti formától.)

denever333333 2011.04.27. 15:58:52

Dorsz: A facepalm-ezés meg szintén egy olyan dolog amit tizenéves csitrik használnak? Biztos az a több diploma? Mert az írásod alapján nagyon csitrinek tűnsz!!!

Win Elen 2011.04.27. 15:59:41

@walter77: Egyetértünk. Igazából pont azért írtam a kommentet, hogy felhívjam rá a figyelmet, hogy ilyen mederben, ilyen sodrással kéne diskurálni ilyen kérdésekről. (vagy igazából bármiről - lehet túl romantikus vagyok :) )

A Gaga jelenséghez pedig nem is nagyon tudok hozzászólni, lévén a popzenéből úgymond sok évvel ezelőtt teljesen kizártam magam. Nem, nem azért mert ez valami sznobság volna részemről, mert ha fel-fel hajít egy-két jó előadót, akár az "underground"-ból, akár a semmiből, vagy akár egy a zeneiparban domináns kiadó istálójából (ez persze hülyeség, mert a pop-ot ők csinálják), az úgyis el fog jutni hozzám, hanem azért mert ez a jelenség olyan kisszámú, hogy nem éri meg. És persze legkevésbé sem köt le. Ugyanakkor a gagának a hype-ja szükségszerűen eljutott hozzám is, ezért beszereztem a hölgy több albumát, hátha engem is elkap a gaga-varázs. De egy teljesen neutrális érzésen kívül mást nem nagyon váltott ki belőlem. Igazából egy jól összerakott, innen-onnan összeszedett (amivel önmagában nem lenne baj) elemekből építkező iparosmunka. Ezért elismerésem. De értéket nem tudok tulajdonítani neki. Nem is nagyon tudnám elemezni, mert már arra se tudtam rá venni magam, hogy még egyszer meghallgassam, mea culpa, s persze ezért pálcát sem kívánok törni felette. De közel sem utálom, tulajdonképpen semmit sem tudok utálni.

És a mashup sem több iparosmunkánál, nem kell komoly művészetet belelátni, igazából ez az esti üres és néha buta show műsor, semmi több. Nem hiszem hogy az ezeket elkövetők mást gondolnának erről.

Win Elen 2011.04.27. 16:01:09

@strangelove30: :) téged én nem kérdeztelek, csak Te reagáltál a másnak írt hozzászólásomra, ezért vettelek bele a "társalgásba"

strangelove30 2011.04.27. 16:05:15

@Win Elen: hát ha nem kérdeztél engem,akkor biztos rossz a gépem!:))

Win Elen 2011.04.27. 16:05:48

@denever333333: Rendben értelek. Bár nem hiszem, hogy keverném a szezont a fazonnal, ahogy azt sem, hogy az elvakultság dichotómiája az őszinte tisztelet volna.

Win Elen 2011.04.27. 16:08:03

@strangelove30: :)

1. Win Elen 2011.04.27. 15:05:28 (itt denver-nek írtam)
2. strangelove30 2011.04.27. 15:09:55 (itt az 1. pontra reagáltál)

És itt reagáltam én, már valóban neked. Na remélem ezt tisztába tettük, és megnyugodhatsz a gépeddel semmi baj sincs ;)

Dorsz 2011.04.27. 16:11:23

@Win Elen: Őt erre tanították, ő ezt tapasztalta, tiszteld olyannak, amilyen. ;)

strangelove30 2011.04.27. 16:11:59

@Dorsz:
amúgy ha így személyeskedsz,megkérdezhetem honnan a francból "ismerjük" egymást???
s tudod mit,Batmannak igaza van!!
a diplomáddal jómodort tiszteletet nem kaptál a kezedbe!
s ha nem ismersz egy zenei korszakot,zenei stílust jobb ha nem kommentelsz,mert olyan emberekbe ütközhetsz akiktől kaphatsz hideget,meleget,aztán besértődhetsz!!

de nekem a lényeg,ez a szám amiről a vita indúlt egy nagy szar!!
nem kell összekeverni a dolgokat!
van a Depeche Mode ami valakinek életérzés valakinek undor!
Van Gaga aki mindenkit utánoz ,el fog tűnni a színről,maradandót alkotni nem tud!
De ,lehet másképp gondolkodni,valaki épp ellenkezőleg gondolkodk!
csak nyugodtan! engem ellenkezőről meggyőzni nem lehet!

walter77 2011.04.27. 16:22:17

@Win Elen:
Igen, jórészt egy rugóra járunk ebben a kérdésben. :)

Ma már a pop kétségtelenül profit orientált irányzat, emiatt viszont olyan kompromisszunokra kényszerűl ami szükségszerűen felhígítja, egyszerűsíti mindazt amit kitermel.
Az a baj, hogy a középszerűség magának vindikálja a jogot, hogy érték és mértékteremtő legyen és elvárja, hogy saját középszerűsége legyen az etalon.

Dorsz 2011.04.27. 16:35:01

@strangelove30: Amire reagáltál, abban megint nem tudom, mi személyeskedést találsz, de te úgyis jobban tudod.
Lehúztam pár évet az itteni dm-topikban, onnan ismerős minden egyes húzás, kirohanás, ki a nagyobb rajongó, "aki nem isteníti a depechemode-ot az nem is ember", "depechemode-ról jót vagy felemlegetjük az összes rokonod" és a többi erőméregetés. Amúgy 9 évig nálam is a dm volt az életérzés, meg az isten, és sajnos túl jól ismerem, milyen a módos kommuna, ami miatt egy percig sem bánom, hogy kiszakadtam abból a közegből. De ha kicsit jobban visszaolvasnál, úgy igazából még én sem írtam, hogy fúdeszar a depeche, fúdejó a Gaga.
Szerintem most már le lehetne pattanni a diploma kérdésről, az nem diploma vagy tapasztalat, de még nem is feltétlen nevelés kérdése, hogy valaki képes-e különbséget tenni aközött, hogy azért eltér az, hogy egy együttes nevével játszik az ember, vagy valakit alpáriban kiosztunk, mert nagyobb sértésnek veszi a játékot az idol nevével, mint bármi mást. Persze lehet így élni, csak nem minden közegben elfogadott az ilyen mentalitás.
MIndamellett nem sértődtem be, te és denevér pörögtök itt nagyban, jellemzően saját magatoknak is ellentmondva, és a beírások nagy részét egyszerűen nem értitek, mert bele vagytok vakulva, hogy mindenáron védeni kell a depechet, még akkor is, ha nincs is mitől.

Neo1971 2011.04.27. 16:39:59

Dorsz!!!!!
Tetves és gyökér az összes felmenő és lemenő rokonod! Mi a f@szt okoskodsz bele olyanba amiről fogalmad sincs? Ez a rühes kurv@ Lady GYAGYA sehol nem lesz 30 év múlva, sőt 5 év múlva se, mert a franc se lesz rá kíváncsi! A Depeche Mode 30 év alatt keményen dolgozott, nem a magamutogató f@szságaival lett sikeres mint ez a rib@nc! Akkora rajongótábora van a DM-nek, hogy azt te a szűk gyepes gyökér agyaddal fel se tudod fogni! Úgyhogy jobb lenne ha visszavennél te kis gyökér, mielőtt valaki letépi a buzavirág szádat!

Dorsz 2011.04.27. 16:42:31

@Neo1971: Ilyenek ezek a depechemode-osok. :)

strangelove30 2011.04.27. 16:42:52

@Dorsz:
aha...
milyen depeches kommunáról is beszélsz??
te voltál 9évig?
na ,ezzel vitáznék! nem ,nem hinném ismered a depechesek életérzését,mi az hogy rajongás!
ne a nyúmódosokra gondolj akik néhány dalocskát ismernek!
már én sem vagyok fiatal,és akikkel én együtt nőttem fel,ismertem meg ott nincs és nem is volt semmiféle kommuna!
de mondom nekem nem kell szeretnem Gagát,és neked sem a Depechet!
DE összekeverni se kell egyetlen egy dal erejéig se!

Win Elen 2011.04.27. 16:45:04

@walter77: Pontosan, ezt teljesen egyformán látjuk. Ezt nevezem szociokulturális értékvesztésnek, vagy értékhagyásnak, annak ellenére, hogy e kijelentés igazából valahol az elveim szemen köpése is, de talán ezzel szópárral fogható meg leginkább a jelenség. Ez értelmét - ha a zenénél maradunk - persze csak az előző évtizedek és saját zenei ízlésfejlődésének tükrében nyeri el. És lényege az általad is említett kommerszializálódásban csúcsosodik ki, amiért a mai előadók, zeneszerzők, együttesek nem elsősorban magukhoz, egymáshoz próbálnak igazodni, hanem egy a minél szélesebb hallgatóság bevonzási elvárásnak próbálnak megfelelni. Egy másik aspektusa lehet ennek persze az is, hogy annak idején, most és majd ezután is a "régen jobb volt" megközelítés általános volt az értékítéletben. Persze az előzőleg írt okán ez nem ellenérv, mivel ez az elüzletiesedést nem foglalja magában. És itt lép be amit Te is írtál. Ezért - bár mindig próbálom a saját gondolatim cáfolatát is keresni - ez nem csak "bezzeg" romantikázás, hanem tény. / ugyanakkor ettől nem vész el az érték sem semmilyen kultúrából, csak épp háttérbe szorul, föld alá kényszerül, és nehezebb hozzájutni, de soha sem lehetetlen. Ahogy ez megesett már annyiszor a történelem során rengeteg mindennel kapcsolatban.

(az utolsó mondatod pedig elraktam későbbi idézhetőség végett :) )

Neo1971 2011.04.27. 16:49:20

@Dorsz: Bizony ilyenek, rajonganak és rajongásuk tárgyát megvédik minden áron, nem mindig az aktuális új sz@rságot szeretik divatból!

Mellesleg ez az ocsmányság ami a két dal keveredéséből lett... bocsánat, ez nem két dal, hanem egy dal és a Lady GYAGYA kisasszony sz@rsága... na szóval ezek keveredéséből született, egy hallgathatatlan összevisszaság lett... egy undorító hanghalmaz, ami kicsit se hasonlít az eredeti POT-ra! :@

Dorsz 2011.04.27. 16:51:02

@strangelove30: Utolsó két mondatod minden egyes betűjével egyetértek.

denever333333 2011.04.27. 16:51:54

"hogy egy együttes nevével játszik az ember"

A tetvesmód nem játszás nem humoros a gyökérmód meg még csak nem is rímel a depesmódra. Ha azt írtad volna, hogy depes vagy gyepes le se szarom idióta véleményed, de így? Mivel nem tudom a neved, de te hogy éreznéd magad, ha számodra fontos ember személy nevét illetnék hasonlóan! Szerintem hasonlóan felháborodnál!!! Még akkor is ha rímmel. Nem kötelező szeretni a DM-et én se szeretek sokfajta zenét Gaga-nak pl van néhány száma amit bírok sőt van olyan DM szám amitől a hideg futkos a hátamon. Én mint zenéhez értő ember a Mash Up mint értelmetlen baromságról írtam és mivel a DM-et is érinti ezért ez duplán is nehezményeztem.
Dorsz: Én már rég kinőttem abból a korból, hogy bárkinek a nevével gúnyolódjak vagy pejoratív jelzőkkel illessem még akkor is ha az a nevével rímel.

Dorsz 2011.04.27. 16:54:02

@Neo1971: Nekem sem jött be, de ezt már írtam az első hozzászólásomban.

Neo1971 2011.04.27. 17:00:50

A barátnöm reagálása:

Nincs mitől védeni a DM-et........ nem mindentől védjük őket csak az ilyen buzeráns köcsögöktől mint akik ilyen szánalmas sz@rságokat írnak össze róluk! :@

Dorsz 2011.04.27. 17:05:17

@denever333333: Ez mind szép, bizonyos dolgokból viszont láthatóan nem nőttél ki, vagy nem tudod megkülönböztetni, érzékelni a dolgok közti különbséget (de ezt már más is írta). De sebaj, ebből nem nekem lesz problémám az életben, és most amúgy is az élethosszig tartó tanulás a jövő, hajrá.

Dorsz 2011.04.27. 17:08:04

@Neo1971: Akkor megtaláltad a hozzád tökéletesen illő társat, sok boldogságot!

algi 2011.04.27. 17:08:27

Én meg Mozartot hallgatok, nem a szar Depeche Mode-ot. Na, nyertem?

Neo1971 2011.04.27. 17:08:30

@Dorsz: Élethosszig tartó tanulás a jövő, oszt a mekibe kötsz ki! :S

denever333333 2011.04.27. 17:11:30

Deedee: Téged nem így ismertelek meg már ha tényleg te vagy az, mert akkor tudod én is ki vagyok!!! Amúgy is fura ezt így tudva olvasni ezeket amiket olvastam. tudva ,hogy neked a DM klubba normális hozzászólásaid voltak. Szóval miért jó odaszarni ahol régebben sok örömöt kaptál?

Neo1971 2011.04.27. 17:11:36

@algi: Csak rá kell nézni a fejedre és látszik hogy nagyobb sz@r vagy te bárkinél gyökérpista! Most voltam a wc-n, kinyalhatod a seggem buzeráns köcsög! Osz menj mozart f@szságot hallgatni tuskókám!

Dorsz 2011.04.27. 17:13:20

@algi: Így első ránézésre "meg leszel találva köcccsőg", aztán Mozart is ki lesz hantolva. Szép díj. :)

Neo1971 2011.04.27. 17:15:33

@Dorsz: Ezt a másik barátnőm reagálta:

Dorsz a torz ahogy fogalmazott "Kommunák" köréből kikerült valamiért, az nem azt jelenti, hogy a Depeche Mode-ot kell utálni, ugyanis ők SEMMIT nem követtek el ellene!

Ez az igazság... gondolom most fáj! :@

strangelove30 2011.04.27. 17:17:50

Deedee

Ezek szerint nálad ez a szokás oda szarni ahova!
ha Denevért ismered,akkor engem is és ez nem igen szép...
Megoszthatnád velünk,mi vezetett odáig hogy így vélekedsz a dmról és a társaságról!

Neo1971 2011.04.27. 17:18:20

@algi: Ezt hallgassad gyökérpista, ne a mozartot:

www.youtube.com/watch?v=gJH1hyVTDDI

Dorsz 2011.04.27. 17:32:30

@denever333333: Nem xarok én sehová, elvégre most sem a dm-topikban vagyunk, és azért, mert kicsit átvariáltam a dm nevét, semmi égbekiáltót nem tettem, aki meg ezt személyes sértésnek veszi, tegye, régen én is így gondolkodtam (de ezt is írtam már). De a dmesek részéről az agyatlan vagdalkozást már nagyon régóta nem bírom, és néha felveszem a kesztyűt velük, még ha nem is szívesen megyek egy szint alá.

Neo1971: Korábban itt is írtam, hogy főleg az agyatlanul óbégató rajongók miatt nem bírom már a dm zenéjét sem elviselni, viszont ez a mashup nem azért nem tetszik, mert dm van benne.
Egyébként igen, akkora fájdalmat okoztatok most nekem, hogy meg is nézem gyorsan, mikor ér ide a következő IC.

strangelove30: Fentebb megtalálsz minden választ.
Amúgy nem szokásom, de ahol xarul bánnak velem, egy bizonyos szint után én sem finomkodok, mert miért is tenném.

Neo1971 2011.04.27. 17:36:15

@Dorsz: Agyatlanul óbégatva szidtátok a DM-et ha nem tévedek... akkor miről beszélsz????????????

strangelove30 2011.04.27. 17:38:27

@Dorsz:

Milyen szint alá nem mész???
ne azokkal hasonlítgass minket össze akik mostanság 15-25évesen pár dm számot ismerve tombolnak bizonyos klubokban!!
Ha te vagy akire gondolok,mért vitázol pl épp Batmannal?

Neo1971 2011.04.27. 17:40:42

@Dorsz: Mit mutassak? Olvass vissza mennyi sz@r hagyta el a szátokat!!!!!

Dorsz 2011.04.27. 17:56:21

@strangelove30: Olyan szint alá, amit stílusban pl. denevér is megütött itt a délután folyamán, de Neo1971 sem piskóta. Én még akkor sem anyázok, ha okom lenne rá, mert ha már én is anyázok (néha megesik), vagy visszaanyázok valakinek, az már régen nagyon csúnya szitu, ahol még én is elvesztem a fejem.
Denevér támadt nekem, ott még elég követhető volt a fonal.

Neo1971: Ha annyira nem vagy képes, hogy a kedvenc zenekarodat ért támadásokat újra megkeresd és bemásold, hogy pl. az utókor is okuljon, mit nem szabad írni a dm-ről, akkor nem tudok mit tenni.

algi 2011.04.27. 18:04:33

Azta, ilyen színvonalat képviselnek a Depeche Mode hallgatók? Máris közéjük szeretnék tartozni. Igényességben máris a Lady Gaga rajongók vezetnek. Mondjuk személyes üzenetet még nem küldtek, azt meg kell hagyni.

denever333333 2011.04.27. 18:08:48

Dorsz: Az anyázásért ha át vitt értelemben véve elnézést kértem. De ha nem érted akkor megteszem direktbe igen alpári voltam és nem kellet volna a szádra venni anyukádat mert végül is velük semmi bajom nincs azon kívül ,hogy valahogy kimaradt a neveltetésedből a pejoratív szavak ismerete. Tehát még egyszer a tetves nem ép kedves se nem vicces. Ezt akár a DM-re akár személyre használod!
Az meg, hogy egy zenét meg tudsz utálni az által, hogy valaki esetleg jobban vagy máshogy szereti vagy rajong érte. Az nem az én zenei szegénységi bizonyítványom.

denever333333 2011.04.27. 18:13:37

Dorsz: Ui: S nem én kezdtem! Ha azt mondod nem szereted a DM-et ha azt mondod számodra szar ez a zene akkor max megírom, szerinted sok millió embernek meg nem! De ha pejoratív, gúnyolódó kijelentést teszel akkor elküldelek nemtől független a halál faszára tény, mint mondtam a szüleidet nem kellet volna a számra venni!!!

Dorsz 2011.04.27. 18:29:41

@denever333333: Oké, túl van tárgyalva, én meg ezennel ígérem, többet nem variálom a dm nevét.
Viszont megint írtál pár dolgot, amit már párszor elmagyaráztam, de megint/még mindig nem érted, de ez már így marad.

Neo1971 2011.04.28. 06:35:40

@algi: Te a büdös életben nem fogod megérteni azt az érzést amit a DM ad a rajongóknak, ezért sose fogsz közénk tartozni gyökérpista! Maradj csak az óvodában!

Neo1971 2011.04.28. 06:36:57

@Dorsz: Tudod te hogy miről van szó, nem kell megkeresnem!

strangelove30 2011.04.28. 09:22:52

@Dorsz:

szerintem nem Denevér kezdte a fikázást!
s ha TE Depeche mode rajongó voltál,még ha sérelem ért valami miatt DM es körökben,akkor sem kezdek pocskondiázni!!! szerintem a zenekar nem tehet a sérelmeidről!!!

walter77 2011.04.28. 10:28:10

@Win Elen:
:)
Ahogy elnézem igencsak elharapózott a "vita" a témát illetően, illetve nem is azt illetően hanem valami másról, amit már követni sem tudok. :) Mindig lenyűgöz, ha a rajongók olyan szinten negligálják a többi irányzatot vagy szerzőt, ami már egészen abszurd, miközben maguk a bandák, zenészek sosem gondolnak így egymásra, főleg nem a nagy elődökre (Dave Gahan, vagy Martin Gore szerintem sosem fikázná le Mozartot és nem azért mert politikailag korrekt). Számomra mindig érdekes amikor elolvasom, hogy ki, mit hallgat (pl. Kanye West az Arcade fire-t, vagy Eminem Jaques Loussier-t - bár igazából ez egy plágium ügy volt, de gondolom hallgatta, ha már tőle csent el :) )

Ugyanakkor, igen, most is létrejönnek az értékes dolgok, de azokat majd az idő fogja felszínrehozni és nem feltétlenül a youtube (mint ahogy az a bieber gyerek, aki konkrétan szóra sem érdemes). Sokan azzal méltatját Gagát, hogy milyen jó énekes és zongorista meg stb. és meg kéne nézni amikor még jazzel foglalkozott. Hát éppen ez az, azzal is el lehet érni a világhírt, csakhát nincs benne anyi pénz, meg rivalda, meg címlap, meg "oh my god I'm so happy, thank you" az mtv music awards-on. Na de mindegy ez van. Hogy sajnos vagy nem sajnos, az meg majd elválik 20 év múlva.

Az utolsó mondathoz annyit hozzá kell fűznöm a korrektség kedvéért - miközben köszi az elismerést :) -, hogy nem az én felismerésem - bár jó lenne -, hanem Ortega Y Gasset, Tömegek lázadása című könyvében olvastam, nem szó szerint így, de nagyon hasonlót. Engem speciel letaglózott mennyire jól írja le a mai kor társadalmát, még akkor is ha amúgy azt a 30-as években írta. De gyakorlatilag ha elolvasod, akkor azt látod, amit ma az utcán, a tévében és a neten tapasztalsz. Ajánlom figyelmedbe, ha van rá időd. Kurvajó könyv. Tényleg.

Dorsz 2011.04.28. 10:48:54

@Neo1971: Abszolút nem tudom, hogy a te észjárásod szerint miről beszélsz, nyilván ezért is kértem, hogy talán konkrét példát mutass már, hogy könnyebb legyen megérteni, felismerni.

Win Elen 2011.04.28. 11:07:25

@walter77: Köszönöm szépen az ajánlatot - szintúgy a tartalmas eszmecserét - már be is szereztem pdf formában, következő olvasmánynak be is került a playlisten :)

walter77 2011.04.28. 11:15:43

@Win Elen:
:) Én is köszi! Remélem tetszeni fog.
Üdv!

strangelove30 2011.04.28. 11:49:37

a vita mint kiderült azért harapódzott el,mert olyasvalaki fikázza a dm-ot és a rajongókat,aki maga is az volt!!!

Dorsz 2011.04.28. 12:29:33

@strangelove30: Úgy kiderült, hogy be is borult.
Mindamellett mindig azzal szoktatok védekezni, hogy olyanok szólják le a dmet, akik nem is ismerik, meg fogalmuk sincs róla. Nekem van róla fogalmam, túl sok is, azért érzek ma úgy, ahogy.
Azért, mert tapasztalatok útján megvan a véleményem a dmről, de főképp a rajongók bizonyos elvakult csoportjáról, és ez a vélemény neked/nektek nem tetszik, még nem jelenti azt, hogy fikázás, ráadásul itt nem is osztottam ki a dm zenéjét, ami egyébként még mindig jó. De nagyon az elvakult rajongókat sem kell fikázni, a kis triótok remekül bemutatja, milyenek is a "vérbeli módosok".

strangelove30 2011.04.28. 12:37:10

@Dorsz:

a vérbeli modosok?
nos biztos ,hogy nem fogjuk hagyni hogy bántó dolgokat dobáljanak ránk,kedvenc zenekarunkra stb!
de szerintem nem érted a lényeget!!!
Nálunk nem DIVAT, ODA SZARNI,ahol barátokat,szerelmeket,férjet,feleséget,jó társaságot,sok sok örömet kaptunk!!!

Dorsz 2011.04.28. 12:53:45

@strangelove30: Lehet, hogy a módosoknál nem divat, én viszont nem vagyok módos hálistennek, és nem xarok sehová, csak már nem dagonyázok agyatlanul a többivel.

Mégis találtam egy jó Gaga-mashup-ot, méghozzá a Nirvana-val:
www.youtube.com/watch?v=O34BLIDgXDI

strangelove30 2011.04.28. 12:58:27

@Dorsz:

ha nem vagy modos akkor nagyon hamar húzz el!!!
akkor meg pláne nincs jogod fikázni olyat amihez nem értesz!!

Dorsz 2011.04.28. 13:06:04

@strangelove30: Ez nem a dm-topik, vagy még ezt sem sikerül felfognod? És azt sem sikerült ezek szerint még egyszer sem elolvasnod, hogy pont eleget tapasztaltam a módos agymenésből meg agymosásból, hogy az egészet egy életre megutáljam, főleg az olyanok miatt, mint te vagy.

strangelove30 2011.04.28. 13:17:09

@Dorsz:

aha! épp ilyenek miatt mint én??? na,kislány a diplomád máris visszaadhatod,mert sem észt ,se nevelést nem kaptál vele!!
nálunk nincs agymosás!!
tisztelünk egy zenekart és összetartunk! ennyi van!
ha neked problémáid voltak a modesokkal,akkor annak oka volt!
és az meg egyéni szoc probléma!
senki sem hatalmazott fel téged arra hogy bármelyikünket szidd,vagy a zenekart pocskondiázd!
Tudatlan hülye csitrivagy egy hülye hp!
Már belőlem is csak ezt váltod ki,teljes mértékkel egyetértek Denevérrel!

Dorsz 2011.04.28. 13:24:11

@strangelove30: "Két dolog végtelen: az univerzum, és az emberi hülyeség, bár az előbbiben nem vagyok biztos."

strangelove30 2011.04.28. 13:29:36

@Dorsz:

na oké kislány!
itt jobb ha befejezed!
nem vagy méltó arra se hogy...de az tuti sem eszed,sem jomodort nem kaptál a diplomáddal!
Nem fogok a te szintedre süllyedni,de az biztos hogy sértegetni sem hagyom magam!

DE egyet megígérhetek...ne találkozzunk sehol még véletlen se! a sértegetéseid meg jobb ha megtartod a lady gaga rajongó haverjaidnak!

Dorsz 2011.04.28. 13:44:01

@strangelove30: Tájékoztatlak, hogy a hisztiddel, és most már a fenyegetőzéseddel fényévekkel lentebbi szinteken jársz nálam.

strangelove30 2011.04.28. 13:46:35

@Dorsz:
bocsi,de itt csak te hisztizel és fikázol!
megvédeni meg jogomba áll magamat,barátaimat,és azt a zenekart akiket tisztelek!
Fenyegetni??? áááááá elástad te már magad annyira,hogy szégyenedben elsüjjedhess!!

Neo1971 2011.04.28. 20:16:01

Dorsz!
Diplomás vagy? Akkor már mindent értek! Agyoniskolázott barom! Remélem egyszer kifordíthatom a bélést a szádból!

Dorsz 2011.04.28. 21:22:32

@Neo1971: Hogy beszélsz a diplomásokról, így sértegeted depesmódos fantársaidat?
Nyugodtan kifordíthatod a belemet is, majd aztán a rendőrségen is vitézkedhetsz.

Neo1971 2011.04.28. 21:31:55

@Dorsz: Egy szót se írtam a Depeche Mode-os fantársaimról! Mellesleg a rendőrök semmit nem tudnak csinálni velem!

Dorsz 2011.04.28. 21:49:51

@Neo1971: Azt írtad, hogy a diplomás agyoniskolázott barom. Denevér maga írta, hogy több iskolát is kijárt, strangelove30 bevallotta, hogy szintén diplomás, ergó minimum ő is SZERINTED egy agyoniskolázott barom, tehát őt mindenképp megsértetted. És ezennel átadnálak neki, ezt majd ti megbeszélitek, nincs kedvem tovább magyarázni olyan témában, amit nem én hoztam fel, csak más villogott itt a kijárt iskoláival, én meg tartsam a hátam ezért is, mert egyeseknek gondot okoz a magyar nyelv felfogása.
Azt azért sajnálom, hogy nem sikerült megtalálnod, mivel lett a depes vérig sértve, meg lefikázva, nyilván mert itt ilyen nem is szerepel.

denever333333 2011.04.29. 00:03:24

Dorsz: Akkor mégegyszer és utoljára! A tetves szó egy fika szó ha valakire azt mondod, akkor az nem ép dicséred, de mégcsak nem is viccelsz vele. A gyökérmode sem vicces. Ha ezt nem érted meg akkor nevezzenek téged nap, mint nap tetvesnek vagy gyökérnek! Mivel a Depeche Mode egy közösség ( nem rajongói) ezért ha azt írod tetves akkor a benne szereplőket fikázod! Nem értem még mindig miért nem lehet ezt megérteni.
De tudod mit tedd ha neked ez okoz örömet csak, mint fentebb írtam téged vagy a munkádat is hasonló szavakkal illessék akár viccből! Talán akkor észreveszed.

denever333333 2011.04.29. 00:16:10

tetvesmódos= igénytelen szarzenét hallgató személy
tetves mode-os= olyan Depeche Mode rajongó akit valami oknál fogva ki nem állhatsz.

Érted már kicsi lány te az elsőt használtad!!!!

strangelove30 2011.04.29. 06:06:19

És igen, ezért gyűlöltem meg a tetvesmódot egy életre, mert ennyi egyrészt szemellenzős, másrészt fától az erdőt nem látó rajongója van, akikkel viszont én nem akarok soha többé egy lapon említődni.
Dorsz ezt TE írtad!
tehát MI vagyunk a tetvesmodesok,neked nem a zenekarral van bajod!!!!!!
Na,ezt eltűrni meg nem fogom!!!!!
egy hp vagy,egy agyatlan tudatlan....

Dorsz 2011.04.29. 08:59:42

@strangelove30: Köszönöm, hogy még be is bizonyítottad, hogy még olvasni sem tudtok rendesen, nemhogy megérteni, amit "olvastok", mert totális fogalomzavarban vagytok. Magyarázhatjátok, hogy életérzés így, tisztelet úgy, az emberek kb. 99%-a totálisan debilnek fog tartani titeket az alapján, amit itt levágtok, és pluszban még ki is röhög. (Gyors példának hoznám, hogy míg egy nem rajongó is elsőre különbséget tud tenni a depeche mode és a depeche mode-os fogalma között, ti vérig vagytok sértve, mert ti magatok keveritek a két fogalmat, ráadásul ha a depeche mode-dal azonosítjátok magatokat, magával az együttes nevével, az egy bizonyos kor felett már nagyon ciki is.)
Abban igazad van, hogy igazából nem az együttestől vagyok rosszul, hanem az ilyen bálványimádó rajongóiktól, akik ha meghallják, meglátják a depeche mode nevet, nem látnak, nem hallanak, csak óbégatnak kb. a saját hülyeségükre. (Mondjuk ez is benne van abban, amit visszamásoltál, csak fel kellene fogni végre.)
Nem azt rühellem, hogy depesmódosok vagytok, vagy hogy jobban rajongtok valamiért, mint egy átlagember, hanem a dm-rajongók egy bizonyos csoportját e témában jellemző totális agyi sötétségtől vagyok rosszul, amit minden adandó alkalommal bemutattok, úgy mint itt is, és kb. az a kép jön le egy földi halandónak abból, amit itt ti 3an már napok óta húztok, hogy mindenki, aki depeche mode-os, az ilyen agresszív, elvakult és totális fogalomzavarban szenved. És én nem akarok egy kalap alá tartozni ilyen emberekkel a depeche mode-os gyűjtőfogalom miatt, mert nemhogy én nem vagyok ilyen, de mióta nem vagyok depeche mode-os, az ilyen habitusú emberek is eltűntek az életemből, meg a környezetemből és így sokkal jobban érzem magam.
De ti nyugodtan pörögjetek tovább, mutassátok meg a kívülállóknak, milyen a depeche mode-os B-közép, és ezzel vegyétek el még több ember kedvét attól, hogy rajongó legyen, sőt, a viselkedésetekkel magát az együttest és a zenéjét is leminősítitek mások szemében, ergó ti többet ártotok a szeretett együtteseteknek, mint azok, akik leszólják, nem istenítik, vagy nem is érdekli őket a banda.
Egyébként nagyon sok jó arc is van a depeche-esek között, velük a mai napig jóban is vagyok, mert ők kicsit tovább látnak a depeche mode-nál, és egy embert nem csak az alapján ítélnek meg, hogy milyen zenét nem hallgat már, és nem veszik személyes sértésnek pl. az együttes nevével való variálást, mert van pl. humorérzékük, és mert nem csupán életkorban látszik, hogy felnőttek.

Dorsz 2011.04.29. 09:15:01

@denever333333: Te meg azt értsd már meg (vagy csak olvasd el), amit harcostársad vissza is másolt, hogy nem ezt írtam. Igaz, hogy csak egy betű az eltérés, de az is sokat számít.

Amúgy értem, hogy te most úgy veszed, mintha a dm tagjait külön-külön is szidtam volna, kb. 23éves koromig én is így kiakadtam, ha a szent együttes nevével bármi negatív szó egy mondatba került, csak azóta eltelt már jó pár év...

strangelove30 2011.04.29. 10:27:24

@Dorsz:
Na,ezt a vitát én lezártam!
legyen igazad és örülj magadnak!
csak halkan megjegyzem,amikor te még játszottál a Barbie babáiddal mi már rajongók voltunk...s nem a "B"közép!
Tanultunk,gyerekeket neveltünk/nevelünk/dolgozunk!!!
Sem drogosok,sem alkoholisták nem vagyunk!
Ép ésszel éljük mindennapjainkat,de ezt senkitől nem tűrjük el!!Ha meg,jártál DM es bulikba,és ismertél minket épp Denevérrel nem kellett volna csipkelődj!! Nagyon nem volnék a helyedbe,ha ezt ő elolvassa!!

Dorsz 2011.04.29. 11:07:31

@strangelove30: Ti még mindig rajongtok, én meg már rég nem Barbie-zok. (Bár sosem szerettem azt a plasztikmacát, inkább festettem, gyurmáztam, legóztam, kirakóztam.)
Lehet ép ésszel éltek, de mint már írtam, amint meglátjátok a depeche mode nevét, abszolút nem marad realitás-érzéketek.

denever333333 2011.04.29. 11:24:42

dorsz: Még egyszer de tényleg utoljára ezt írtad!!!
"És igen, ezért gyűlöltem meg a tetvesmódot egy életre!" Ez csak engem igazol!!! pejoratív értelemben használtad a DM nevet, de ha már ilyen értelmezési problémákkal küszködsz. Egy szóval nem mondtam szeretni kell a DM-et ha csak azt íród, hogy ezért utálom a depesmódot akkor egy szó annyi nincs viszont te fikáztad gúnyoltad az együttest és ezért szólaltam fel!!! Szerinted ez poénos! Szerintem meg nem! Nem érzem magam szemellenzősnek azért, mert 26 éve kedvenc zenekaromat nem hagyom fikázni.

strangelove30 2011.04.29. 11:31:55

@Dorsz:
rajongók vagyunk igen!
de ez nem baj,neked meg pláne nincs hozzá közöd!
az a te bajod,dolgod nálad ez nem tart már!
nem csak a zenekart ,de pl engem is fikázol úgy hogy nem ismersz ,talán látásból??...
sem elvakúlt,sem szemellenzős nem vagyok!
De,ne hogy már ne rajonghassak egy olyan zenekarért ami a gyerekkorom meghatározója volt!
szóval nem hagyom fikázz sem engem,sem a barátaimat,sem a zenekaromat!

Dorsz 2011.04.29. 11:36:13

"Két dolog végtelen: az univerzum, és az emberi hülyeség, bár az előbbiben nem vagyok biztos."

strangelove30 2011.04.29. 11:43:13

ezt már írtad,és unalmas!
szállj már magadba,és nézd meg hova köpködsz!!

Dorsz 2011.04.29. 13:15:30

@strangelove30: Nem köpködök sehová, arról meg nem tehetek, hogy nem értesz semmit.

strangelove30 2011.04.29. 13:45:58

@Dorsz:
sajnos mindent megértettem!!
ez már csak a te szegénységi bizonyítványod!!

denever333333 2011.04.30. 21:56:35

Dorsz: Nos szóval kedves Lady Gaga imádó deedee! Amit megtudtam rólad engem igazolt és igazol! Tudod a dm társaság bár nagy azért engem elég sokan ismernek olyanok is akik téged is ismernek. Szóval apuci nádrácskajánál ücsörgő 20-as éveinek elején járó fiatal lány vagy aki nem tud mit csinálni magával becsöppent a DM társaságba 2006 környékén aztán 4 év alatt rájött, ez neki túl magas és nem elég villantós és kommersz ezért hátat fordított ennek az egésznek. Szóval ennyit erről...
süti beállítások módosítása